Известие

Collapse
No announcement yet.

за обезвъздушаването на 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • за обезвъздушаването на 147

    малко е глупаво но да попитам все пак, понеже сменях термостата и загубих малко течност и после и си долях, но на радиатора по принцип би трябвало да има една пробка от където да излезе въздуха, на моя радиатор в левия край на върха му има нещо като копче което се върти само на 90 градуса, но не излиза като тапа , друго подобно нещо не видях, дали колеги това е точно от което излзиа въздуха или трябжва да гледам повече ?
    Алфа Ромео 147 1.6 TS

  • #2
    Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщение
    малко е глупаво но да попитам все пак, понеже сменях термостата и загубих малко течност и после и си долях, но на радиатора по принцип би трябвало да има една пробка от където да излезе въздуха, на моя радиатор в левия край на върха му има нещо като копче което се върти само на 90 градуса, но не излиза като тапа , друго подобно нещо не видях, дали колеги това е точно от което излзиа въздуха или трябжва да гледам повече ?
    По принцип системата се обезвъздушава сама. Но искаш може и от радиатора. Като застанеш през колата в лявата, горна част на радиатора има пластмасов винт. Развива се и от там излиза въздуха.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      да точно него имах предвид, който ми стана странно че има само 1/4 оборот и не излиза като с резба, и не се чува да излиза въздух под налягане ,явно италианците са помислили за това, за едно нещо са помислили и са измислили
      Алфа Ромео 147 1.6 TS

      Comment


      • #4
        То си е на резба. Развиваш и излиза. Може просто да е заяло при теб.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          ами да ...не , защото в първоначалния момент се осеща че има спиращ механизъм след завъртане повече от 1 мм се отпуска и лесно се завъртадо 1/4 оборот или около 90 градуса и после спира, с клечи леко пробвам дали може повече и не дава признак че може а имам чуството че ще се счупи,и после пак с ръка го връшщам в първоначалното му положение ,което е изправено, на горе, с клещи или на ръка се върти до перпендикулярно и това е .Да се надявам че си прав и системата се обезвъздушава и сама , два три пъти ще отварям капачката на резервоара да видя какво ще показва след 10-20 км
          Алфа Ромео 147 1.6 TS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщение
            ами да ...не , защото в първоначалния момент се осеща че има спиращ механизъм след завъртане повече от 1 мм се отпуска и лесно се завъртадо 1/4 оборот или около 90 градуса и после спира, с клечи леко пробвам дали може повече и не дава признак че може а имам чуството че ще се счупи,и после пак с ръка го връшщам в първоначалното му положение ,което е изправено, на горе, с клещи или на ръка се върти до перпендикулярно и това е .Да се надявам че си прав и системата се обезвъздушава и сама , два три пъти ще отварям капачката на резервоара да видя какво ще показва след 10-20 км
            След интервнецията трябва да оставиш колата да работи с отворено казанче на течноста и да гледаш през малкото маркуче което влиза от горе на него дали хвърля балончета. Трябва да спре да хвърля ако се е обезвъздушила.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщение
              ами да ...не , защото в първоначалния момент се осеща че има спиращ механизъм след завъртане повече от 1 мм се отпуска и лесно се завъртадо 1/4 оборот или около 90 градуса и после спира, с клечи леко пробвам дали може повече и не дава признак че може а имам чуството че ще се счупи,и после пак с ръка го връшщам в първоначалното му положение ,което е изправено, на горе, с клещи или на ръка се върти до перпендикулярно и това е .Да се надявам че си прав и системата се обезвъздушава и сама , два три пъти ще отварям капачката на резервоара да видя какво ще показва след 10-20 км
              Ако опитваш на загрял мотор доста трудно се върти, опитай като истине.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment

              Working...
              X